2013-01-26

Snart februari...

Bilder från sovrummet

Godmorgon!

Januari börjar så sakteliga gå mot sitt slut och vi närmar oss våren med stormsteg !;)
Nåja, kanske inte stormsteg...men i alla fall!
 
Denna gråa lördagsmorgon behövs det lite extra energi känns det som och finns det ingen sol ute så får man väl försöka ha lite sol i sinnet, eller hur!
 
Lite vårtecken har det ju faktiskt börjat dyka upp i form av lite "vårigare" och gladare färger i klädbutikerna.
Igår var jag en hastig sväng på Plantagen, och där hade det börjat komma in lite trädgårdsmöbler...
Våren kommer, håll ut!
 
Som många andra, så håller jag som bäst på att filar på vår- och sommarformen. Så det kanske är bra att våren inte kommer alltför snart!
Precis som ordspråket lyder "Aim for the moon, and even if you miss you will land among sthe stars" så siktar jag högt i år.
Min målbild ser ut så här!
 
Julianne Michaels
 
Ännu så länge så har mina ansträngningar resulterat ett några kilon mindre och en något bättre kondition!
 
Nu är det dags att ta tag i denna dagen!
Ha det gott!
Anette


1 kommentar: